dilluns, 7 de novembre del 2016

EL PRIMER PROJECTE D'SCRATCH.


Hola.
Us presentem el primer projecte de l'assignatura d'Scrach (Programació i Robòtica).

Durant aquest trimestre treballarem el moviment, girs, canvis d'imatges i fons, sons i moltes més coses. Però ha arribat la primera activitat on els alumnes havien d'aplicar els conceptes treballats a classe. 


Es tractava de fer una peixera on diversos animals aquàtics es moguessin de diferent manera i velocitats per donar la sensació de realitat. Per fer-ho hem parlat de la perspectiva, la mida i la superposició de capes i objectes, tot aplicant conceptes de programació.

Podeu veure els enviats dins del termini establert i dins de les accions mínimes a realitzar a l'enllaç del menú lateral d'aquest bloc o en aquest enllaç dedicat a la "PEIXERA".

Us anirem informant de les properes activitats.


Us anirem informant de les properes activitats.
Fins aviat.
Manel Pérez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada