Com ja sabeu, aquest curs hem iniciat una assignatura que pretén apropar
i millorar els coneixements dels alumnes en l'entorn audiovisual. Cada
vegada més, els alumnes tenen eines més fàcils per enregistrar i
expressar sentiments i emocions mitjançant la imatge fixa o en moviment.
Però coneixen totes les possibilitats, beneficis i perills? Durant el
curs parlarem d'aspectes tècnics (imatge fixa, en moviment, enfocaments,
plans visuals, tipus d'imatge, eines d'edició d'imatge i so, etc.),
però també d'aspectes relacionats amb la privacitat i l'ús de la imatge a
les xarxes, els objectius i els objectius de la imatge publicitària o
la narrativa audiovisual.
Aquesta assignatura va molt lligada
amb altres àrees, com la lingüística, ja que enregistrar és fàcil, però
crear una història narrativa interessant demana una sèrie de reflexions i
objectius clars.
Durant les primeres sessions ens hem dedicat a
donar importància a com volem transmetre un aspecte físic o emocional a
la imatge fixa i si de veritat ho hem aconseguit tot comentant i
reflexionant sobre les interpretacions que fan els companys de cada
creació.
A l'activitat que podreu veure ara els vostres fills i
filles, després d'apuntar en uns papers adjectius o oracions que els
defineixen, han intentat reflectir en una imatge el màxim de qualitats
amb les quals s'havien descrit. En molts casos, .... s'han retratat o han expressat sentiments de manera molt bona. Podeu veure les imatges en aquest enllaç o a l'apartat de fotos
d'aquest bloc.
Gràcies.
Manel Pérez.
Nota: No us perdeu tampoc la notícia que hi ha just a sota d'aquesta!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada