dilluns, 7 de novembre del 2016

COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL A 6è.

Com ja sabeu, aquest curs hem iniciat una assignatura que pretén apropar i millorar els coneixements dels alumnes en l'entorn audiovisual. Cada vegada més, els alumnes tenen eines més fàcils per enregistrar i expressar sentiments i emocions mitjançant la imatge fixa o en moviment. Però coneixen totes les possibilitats, beneficis i perills? Durant el curs parlarem d'aspectes tècnics (imatge fixa, en moviment, enfocaments, plans visuals, tipus d'imatge, eines d'edició d'imatge i so, etc.), però també d'aspectes relacionats amb la privacitat i l'ús de la imatge a les xarxes, els objectius i els objectius de la imatge publicitària o la narrativa audiovisual.

Aquesta assignatura va molt lligada amb altres àrees, com la lingüística, ja que enregistrar és fàcil, però crear una història narrativa interessant demana una sèrie de reflexions i objectius clars.

Durant les primeres sessions ens hem dedicat a donar importància a com volem transmetre un aspecte físic o emocional a la imatge fixa i si de veritat ho hem aconseguit tot comentant i reflexionant sobre les interpretacions que fan els companys de cada creació.



A l'activitat que podreu veure ara els vostres fills i filles, després d'apuntar en uns papers adjectius o oracions que els defineixen, han intentat reflectir en una imatge el màxim de qualitats amb les quals s'havien descrit. En molts casos, .... s'han retratat o han expressat sentiments de manera molt bona. Podeu veure les imatges en aquest enllaç o a l'apartat de fotos d'aquest bloc.
Gràcies.
Manel Pérez.

Nota: No us perdeu tampoc la notícia que hi ha just a sota d'aquesta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada